Feel Good center noordwijk

 

Winnende 3 of kind speler

cropped flaticon straqmarketing 2 - StraQ-marketing marketingstrategie adviesbureau

Het Feel Good Center in Noordwijk is een modern centrum met een gevarieerd team van specialisten. Allemaal op ZZP-basis. Recent is de behandeling Cryolipolyse aan het uitgebreide pallet van schoonheids- en lichaamsbehandelingen bij gekomen. De uitdaging van het Feel Good Center is het werven van klanten voor deze specifieke behandeling. De doelgroep bestaat voornamelijk uit: volwassen mannen en vrouwen (20+) die last hebben van vetranden die moeilijk weggaan. Voor StraQ-marketing de uitdaging om met behulp van de Online Marketing – kaart de doelgroep te vinden en aan te spreken. Tijdens deze marketingspel wordt ook gespeeld met de Marketing Automation-kaart en de Dashboarding -kaart.

Feel-Good-Center-Noordwijk---StraQ-marketing
website optimalisatie - straq-marketing

Online marketing

Middels verschillende campagnes in Google en op de social kanalen Facebook en Instagram, wordt de doelgroep aangesproken en bekend gemaakt met de Cryolipolyse behandeling. Aangezien de behandeling betrekking heeft op vet verliezen en persoonlijke uitstraling, ligt de uitdaging in het display netwerk + op de social kanalen. Adverteren met zulke doeleinden valt al snel buiten de richtlijnen van de platformen, wat een hele uitdaging met zich mee brengt. Maar door creatief om te gaan en de combinatie in te zetten met de andere marketing kaarten,  zijn de campagnes een succes.

marketing-automation StraQ-marketing

Marketing Automation

Werving voor beautybehandeling ligt op het randje voor de richtlijnen. Maar door het slim combineren met marketing automation en de werving op de platformen in te zetten op het downloaden van een brochure, kan toch een marketing funnel in werking worden gezet, met als doel afspraken krijgen voor de behandeling. De marketing automation zorgt ervoor dat de doelgroep na het downloaden van de brochure, automatisch op gepaste tijden verder wordt geïnformeerd over de behandeling zelf, de kosten van de behandeling en de resultaten van de behandeling, om de doelgroep vervolgens langzaam warm te maken om een afspraak te plannen.

Overzicht in je campagnes en het behalen van je doelen dankzij StraQ-marketing dashboarding

Dasboarding

Het uitvoeren van online marketing campagnes valt altijd samen met de dashboarding kaart. Immers is het voor het behalen van succes met de campagnes noodzakelijk om inzicht te hebben in wat de campagnes doen. Met behulp van een Dashboard wordt dit wekelijks voor het Feel Good Center in kaart gebracht, is er overleg over de vooruitgang van de campagnes en kan vroegtijdig worden ingespeeld op eventuele  opvallende resultaten. Zo werd door het dashboard in de eerste week duidelijk dat de locatie targeting straqer ingezet moest worden, omdat de meeste vertoningen, klikken en resultaten werden behaald op te grote afstand van het Feel Good Center in Noordwijk. Zonde van het budget dus. Dankzij het dashboard werd dit vroegtijdig geconstateerd en is budget verlies tegengegaan.

“Een resultaatgericht, no nonsense professional met gedegen kennis van haar vakgebied. Wordt geruisloos een onvervangbaar waardevol lid van je team.”

Janarthanan Sundaram, Bright Access

“Het meedenken en meedoen is een winnende combinatie die ik maar zelden tegenkom. "

StraQ-marketing heeft vanaf dag 1 met ons meegedacht en niet alleen heel treffend duidelijk gemaakt wat er nodig was, maar ook actief ondersteund om het allemaal voor elkaar te krijgen. En tips gegeven hoe zo efficiënt mogelijk om te gaan met het budget. StraQ-marketing adviseert niet alleen, maar doet ook met je mee.
Ik beveel StraQ-marketing van harte aan voor iedereen die wel het resultaat wil, maar niet alles zelf wil doen.

Maurice Pahladsingh, ondernemer (Stem Divers)