Huisartsenpraktijk ut CAMPUS

 

Winnende 3 of kind speler

cropped flaticon straqmarketing 2 - StraQ-marketing marketingstrategie adviesbureau

Huisartsenpraktijk UT campus, dé huisarts voor studerend Enschede. Met een vestiging op de campus en in de binnenstad in het gebouw van het Saxion, zijn studenten de belangrijkste doelgroep voor de huisartsenpraktijk. De praktijk locatie op de campus geeft niet alleen onderdak aan meerdere huisartsen, maar ook aan de tandarts, gynaecologen, diëtisten, chirurgen, radiologen en de geestelijke gezondheidszorg.  De marketing uitdaging is met jongeren als doelgroep, in eerste instantie een functionele website. Waar alle zorg (afspraken maken, herhaal recepten aanvragen, lab uitslagen bekijken etc) online, zelf te regelen dient te zijn. Met daarnaast een hedendaagse, vertrouwde uitstraling en op elk device even goed bereikbaar.

Huisartsenpraktijk-UT-campus--winnende-speler-straq-marketing
website optimalisatie - straq-marketing

Website optimalisatie

Huisartsenpraktijk UT Campus begon in het begin 2021 het strategische marketingspel bij StraQ-marketing, met het inzetten van de website optimalisatie-kaart. Naar verwachting is de website medio mei live. Naast de hedendaagse uitstraling, gericht op jongeren, is gebruiksvriendelijkheid van de website van groot belang. Zowel op de verschillende devices als op gebied van toegankelijkheid voor mensen met een beperking. Bovendien heeft de huisartsenpraktijk als onderdeel van de zorgbranche meer Google optimalisatie aandacht nodig (- n.a.v. de Google E-A-T richtlijnen). Mede daarom zal na het ontwikkelen van de website de Huisartsenpraktijk doorgaan met de strategische Online marketing – kaart.

online marketing - StraQ-marketing marketingstrategie adviesbureau

Online marketing

De online marketing – kaart wordt door Huisartsenpraktijk UT campus ingezet na livegang van de nieuwe door StraQ-marketing ontwikkelde website. Online marketing wordt dan ingezet om de nieuwe studenten bekend te maken met de huisartsenpraktijk en voor de werving van nieuwe patiënten. Tevens zal online marketing uitvoerig worden ingezet om recensies van de huidige patiënten te bemachtigen. N.a.v. de Google E-A-T richtlijnen zijn recensies namelijk zeer waardevol voor de waarde die Google hecht aan jou website in de zorgbranche.

Klantreis - StraQ-marketing

Klantreis

De klantreis – kaart wordt door Huisartsenpraktijk UT Campus in gezet voor het werven en behouden van patiënten. Verschillende contactmomenten worden (ook in combinatie met de online marketing – kaart ) ingezet om nieuwe patiënten kennis te laten maken met de huisartsenpraktijk. Dit betreft zowel de nieuwe studenten die naar Enschede komen, als de huidige studenten die nog niet zijn ingeschreven voor een huisarts in de gemeente. Tevens zal na het moment van inschrijven de ‘patiënt’ reis doorgaan met contactmoment om feedback te vragen en de beleving van de patiënten te optimaliseren.

“Een resultaatgericht, no nonsense professional met gedegen kennis van haar vakgebied. Wordt geruisloos een onvervangbaar waardevol lid van je team.”

Janarthanan Sundaram, Bright Access

“Het meedenken en meedoen is een winnende combinatie die ik maar zelden tegenkom. "

StraQ-marketing heeft vanaf dag 1 met ons meegedacht en niet alleen heel treffend duidelijk gemaakt wat er nodig was, maar ook actief ondersteund om het allemaal voor elkaar te krijgen. En tips gegeven hoe zo efficiënt mogelijk om te gaan met het budget. StraQ-marketing adviseert niet alleen, maar doet ook met je mee.
Ik beveel StraQ-marketing van harte aan voor iedereen die wel het resultaat wil, maar niet alles zelf wil doen.

Maurice Pahladsingh, ondernemer (Stem Divers)